mandag den 29. august 2011

Nye fund til hjemmet...

Så er det på Torsdag vi får nøglerne til huset - NØØØJ, hvor jeg glæder mig! 
Har været på den blå avis og fundet lidt sager, som jeg har fået til en billig penge...



Dette skønne bord tænker jeg skal være vores computerbord - min kæreste mener at jeg skal male skuffen hvid, men jeg ved ikke rigtig, syntes måske det ser meget fint ud som den er - hvad syntes i?
Jeg fandt det via dba, men hos en helt super netbutik, som sælger mange skønne gamle sager, til absolut helt fornuftige priser - tjek den her: godt-brugt.dk


Denne stol fik jeg hos en privat person der solgte den for en sølle 50ér!!! Ha´tænker den kan blive så fin til computerbordet. Sædet er meget mørt og slidt, så det skal skiftes ud... mon ikke den ville se godt ud i Liberty ;-)


Og så fik jeg købt mit Plastiktæppe - wiii kæmpe stort og i den fine farvecombi som vist ovenfor. 
Vi købte det hos Rastablanche i Tisvilde
Glæder mig så meget til at se det med vores spisebord ovenpå....
KOM NU TORSDAG!!!!


4 kommentarer:

  1. jeg er bare så misundelig!! mange gange tillykke! Jeg kan kun foresille mig hvor dejligt det må være! :D

    SvarSlet
  2. Skønt bord, jeg ville heller ikke male skuffen... det ser rigtig fedt ud som den er...;)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine ting du har fået fat på. Jeg tror det vil være fint hvis du maler skuffen i en pastelfarve. Mht stolen så synes jeg at alt kan pakkes ind i Liberty:)

    SvarSlet
  4. Dejlige fund du har fundet, ekstra skønt når det er til ingen penge.

    Hvor er det fedt for Jer, vi har selv lige solgt huset. Skal være ude onsdag, men så står den på tre hjemløse måneder. Jeg glæder mig helt vildt, prøver på at ikke at tænke på det for meget. Men det er svært : )

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails