fredag den 11. februar 2011

Bedre sent end aldrig...

Jubii, Jahhh, så kom det endelig! Mit Liberty stof fra Shaukat! Jeg bestilte det d. 14 Januar - så det har godt nok været længe undervejs - frem og tilbage, frem og tilbage.... Er der nogen af jer der har erfaring med deres kundeservice? Jeg har godt nok, med denne levering fået et dårligt indtryk :-(



Men for hulan da, jeg er VIIILD med hvad jeg har købt!

God weekend, og God marketstur til jer der skal til Odense...
...bare det var mig ;-)

14 kommentarer:

  1. Hej Sofie.
    Sikke en dejlig pakke du har fået-endelig !
    Jeg er også vild med Liberty stoffer og har også tidligere
    handlet hos Shaukat uden problemer. Levering i løbet
    af et par dage. Det med gyngehestene er jeg da helt vild med. Det mønster har jeg aldrig set før.

    Ha en dejlig weekend. Kh Mette

    SvarSlet
  2. Ups ikke gyngeheste....kun heste :-)

    SvarSlet
  3. Godt det endelig kom. Jeg har ingen erfaring med dem, saa jeg kan desvaerre ikke hjaelpe dig.
    Hvad sker der i Odense i week-enden??????

    SvarSlet
  4. Jahh så fint ikke med de søde heste ikk... tør da overhoved ikke klippe i det!!!
    Der er et marked hvor rigtig mange af blog folket skal sælge ud af deres fine sager.... gad vildt godt at være der, men der jo lidt langt fra Barcelona til Odense ;-)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle lækre sager du har modtaget, det må da bestemt være den alt for lange ventid værd.
    Gode weekend med de nye stoffer;-)

    SvarSlet
  6. Kan godt forstå du synes det var ventetiden værd. Det ALT for lækkert. uhh for selv helt lyst til at købe mig fattig i stof. ha ha

    SvarSlet
  7. Hej Gitte - tak, og god weekend til dig også ;-)

    Hej Kristiane - ja, er du vimmer man bliver total rippet med de Liberty stoffer!!!

    SvarSlet
  8. Jeg har ingen erfaring med å bestille derfra, men wow for et skjønt stoff :)

    Marit

    SvarSlet
  9. Jeg har bestilt stof hos dem masser af gange og det har altid været fremme på ingen tid, så mon ikke du har været uheldig. Det tror jeg næsten;-)

    SvarSlet
  10. Hej Sofie
    Mener altså først at markedet i Odense (det Lis er med til at arrangere) er i maj måned..men måske der er et andet jeg ikke har hørt om??

    SvarSlet
  11. Hej Mia - Det er muligt du har ret... sidder jo som i ved lidt langt væk fra det hele ;-) datoen er en jeg har skrevet ind i min mobil for lang tid siden... og ja, har flere gange i starten kludret rundt i datoerne i på den dumme mobil - TEKNIK!!!!

    Men god weekend alligevel... også til folk i Odense ;-)

    SvarSlet
  12. Glæder mig til at se hvad du finder på søde ;-)

    SvarSlet
  13. Ja det de metervarer var da værd at vente på.
    Har aldrig bestilt hos dem, men har været forbi butikken i London.
    god weekend

    Stine:)

    SvarSlet
  14. Da det er så fedt det stof :) skønt det du har syet kjolen op i...

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails