tirsdag den 25. oktober 2011

kom nu internet!!!!

Nøj hvor tager det bare laaang tid at få instaleret internet! vi har nu boet i huset i snart 2 måneder og vi har endnu ikke fået internet og dermed heller ikke FJERNSYN!!!! (da det åbenbart også kører over det nu?!?)
Jeg har imellemtiden arvet en iphone af min svigermor... (jeg er afhængig nu) hvorpå der er internet :-) Jeg har så fået den koblet til computeren så jeg på den måde kan få lavet lidt - men for hulan da hvor er forbindelsen laaangsoooom Zzzzz Derfor den meget stille tid her på bloggen fra min side...

MEN! ikke dermed sagt at jeg har ligget på den lade side ;-) Så her får i lige lidt billeder af den sidste tids bedræfter... om en en time måske... eller to - billeder er nemlig det der tager længst tid Zzzzz

Jeg skulle få instaleret internet d.2.11 så det er jo lige om hjørnet Jeahhh!

SORRY - billederne må vente. efter den har stået og "snurret" i en halv time og ikke engang vil åbne op til mit billedbibliotek, har jeg nu opgivet :-(

Vi sees efter d.2 ;-)

1 kommentar:

  1. Ja, det er da lige om snart...men for dulan da hvor er det træls at vente på...

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails