onsdag den 16. januar 2013

Vinder af min GIVEAWAY!!!... lidt forsinket!

OH Sh...! har da fuldstændig svedt ud at det jo var i går der var sidste dag på min GIVEAWAY!!!'
Jeg har bare så sindsygt travlt i disse dage, så jeg har måtte "gå på ferie" fra shoppen, så jeg lige kan komme lidt i bund. Jeg har nemlig kommet til at sige ja tak til en stor produktion fra en anden designer som jeg skal have færdig her i Januar (troede at der ville være mega stille i min shop i den måned - men det var der så overhoved ikke !!! Gisp!) ... Så det må i altså undskylde!!!

Nå men til vinderen....  :-)


                                            Vinderen af 1 stk. valgfrit cover fra shoppen er....

Julia Runge 


TILLYKKE Julia
Du skriver bare til mig med dit ønske :-)

til alle jer andre 1000 tak for jeres søde kommetarer og likes!

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails