onsdag den 2. januar 2013

iPhone cover "GIVEAWAY"

 I anledning af det nye år, lancering af mit nye iPhone Liberty mobilcover, og at jeg netop lige har rundet de 500 faste læsere, wiiiii - piiift, takker og bukker!!!

 kommer her en GIVEAWAY af et stk valgfrit mobilcover fra shoppen 

Der kan vælges mellem et cover til 4/4S eller 5 
- Desværre har jeg på nuværende tidspunkt ikke covers til andre mærker...
Men om ikke andet er det da en meget sød værtindegave :-)

Skriv en kommentar herunder og "like" min facebookside på dette link:
så er du med i konkurrencen.

Vinderen vil blive trukket 15.01.13



43 kommentarer:

  1. Wow de er lækre! Det er jo svært at vælge!

    SvarSlet
  2. Jeg er helt klart med! Tillykke med både det flotte antal faste læsere og en super lækker webshop.

    SvarSlet
  3. Sådan et vil jeg gerne vinde:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Jeg vil MEGET gerne deltage!
    De er simpelthen noget så fine :-)

    SvarSlet
  5. Ihhh er hermed gjort:-) De er jo ik til at stå for.

    SvarSlet
  6. Tillykke med de 500 læsere! Det er i sandhed en milepæl der er værd at fejre :) Liberty coveret er simpelthen så fint, og må hjertens gerne beskytte min elskede iPhone ;)

    SvarSlet
  7. Åh sådan ville jeg elske ...
    Stort tillykke med de 500 læsere ...

    SvarSlet
  8. Wauv 500 læsere! Det er så fedt det etui, ville peppe enhver telefon på den fede, fede måde.

    SvarSlet
  9. Fantastisk godt gået at du har rundet 500 læsere!! Og jeg vil SÅ gerne vinde et liberty cover til min iPhone, det gamle cover trænger i den grad til at blive skiftet ud, og de her er SÅ fine :-)

    SvarSlet
  10. Jeg er fuldstændig forelsket i dine iphone-covers, så jeg krydser alt hvad krydses kan!

    SvarSlet
  11. Så fine covers - ligesom alle de andre ting du har :o)

    SvarSlet
  12. Tillykke med de 500 følger. Jeg vil rigtig gerne vinde sådan et lækkert cover,

    SvarSlet
  13. Flot - tillykke :)
    Fine fine covers!

    SvarSlet
  14. Jeg er helt klart med...
    Kh Anja.

    SvarSlet
  15. Jeg liker Facebook og cover : )

    SvarSlet
  16. Åh jamen dog, altså hvor smukke!!!
    Min ny telefon må MEGET gerne bo i sådan. Ih hvor der krydses fingre.

    Kh

    SvarSlet
  17. Der er delt på Facebook..
    Hvor er det dog skønt..
    God Torsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  18. Åh jeg håber virkelig at jeg vinder! :D

    millamusen@jubii.dk

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  19. Tillykke med de 500. Har egentligt droppet covers efter ungerne ødelagde det sidste, men liberty holder så afgjort

    SvarSlet
  20. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  21. jeg deltager gerne

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    Kig forbi min giveaway og del gerne din egen giveaway i facebook gruppen
    danske giveaways her



    SvarSlet
  22. Sikke nogle fine, fine cover, jeg krydser fingre :) God weekend.

    SvarSlet
  23. Jeg er da med. Stort tillykke med de mange faste læsere. Det er da flot.

    Mvh Mette

    SvarSlet
  24. Tillykke med det runde tal :) Jeg får lov, at 'arve' kærestens Iphone 4 så den skal jo pimpes :)

    SvarSlet
  25. Stort tillykke med de mange faste læsere. Det er så flot:-)

    Kh Maria

    SvarSlet
  26. magnifique !!! je participe pour mon iPhone 4S !!!

    Très bonne année 2013 à toi

    SvarSlet
  27. Hvor er det fedt det cover.. jeg må så absolut deltage.. liberty-lækkert.

    SvarSlet
  28. Uha det ville jeg da gerne vinde :)

    linehhojlund@gmail.com

    SvarSlet
  29. Hvor er det fiiint jeg er helt sikkert med :o)

    SvarSlet
  30. Faldt tilfældigt over din blog... Hold da op en masse smukke covers du laver - jeg kunne godt bruge flere af dem ;)
    Krydser fingre for at jeg er heldig :)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  31. Min mobil er cover-løs i øjeblikket, og jeg drømmer virkelig om sådan et fint et! :)

    SvarSlet
  32. Nøj, sådan et ville min iphone blive glad for

    SvarSlet
  33. Fin giveaway :D
    Hilsen vinterfryd.dk
    (mvinter@vinterfryd.dk)

    SvarSlet
  34. Har en 5ér og vil meget gerne vinde et nyt cover istedet for det kedelige sorte jeg har....
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  35. Lækkert, kunne helt sikkert godt bruge et nyt cover til min iphone 4s :)

    Mia Andersen
    mia_zafir@hotmail.com

    http://miaskageside.blogspot.dk/

    SvarSlet
  36. Jeg vil gerne være med! Og tillykke:)

    SvarSlet
  37. Det er fantastisk! Jeg vil gerne være med:-)
    Tak for en SKØN blog!
    Mange hilsner fra Lise Kirkegaard(lisekirke@mail.tele.dk).

    SvarSlet
  38. Hej Sofie
    Uh, jeg gik næsten glip af din lækre give away, og det ville da være en skam :)
    Jeg vil rigtig gerne deltage, og har linket fra min blog, samt liked på Fb.

    Tillykke med dine mange læsere!

    Jeg kigger forbi din shop igen, under alle omstendigheder! : )

    Kærlig hilsen
    Marthe

    SvarSlet
  39. Noooo har først set denne konkurrence nu! :(

    Jeg ville ikke have noget imod, hvis du lavede nogle flere giveaways :D

    P.s. jeg har lige kigget forbi din shop, og hold da op nogle fede covers, du har lavet!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails