mandag den 31. januar 2011

M I L I T Æ R !


Idag har jeg måtte pakke mine blomstrede og farvestrålene stoffer sammen til fordel for et lidt mere hårdt udtryk. 
Havde for et stykke tid siden købt noget militær stof som jeg ville lave en taske af... til mig selv.
 Men som altid, er det ikke blevet til noget - og i går fandt min store dreng det så, og syntes det kunne være så sejt med et par MILITÆR bukser :-) Så i dag har jeg så syet et par til dem hver. 
Den store har fået forstærkninger på knæene, efter jeg i går måtte sidde hele aften og sy lapper på ALLE hans nye cowboybukser som han fik til jul, da der allerede er små huller på begge knæ!!! 
Altså drenge, Tsk tsk.....

:-)

2 kommentarer:

  1. Gud hvor er de cool! kan man bestille et par i str. 4?

    Da jeg så dem til at starte med, håbede jeg sådan, at de var til kvinder. Sådan nogle lidt baggy nogle, i noget silkeagtigt milli-stof med en kontrastfarve ved fod og evt. om lommer kunne være så flotte! :o)

    Line Jespersen

    SvarSlet
  2. Hej Line - det kender jeg godt ;-)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails